Питання та

відповіді

faq

Скільки коштує підключення до мережі Інтернет ?

Вартість підключення залежить від багатьох чинників. Серед них можна виділити основні : тип підключення, місце підключення та бажані характеристики швидкості з’єднання. Щоб отримати детальну відповідь зверніться до найближчого офісу Bestlink.

Чи потрібне додаткове обладнання для підключення ?

Для роботи в мережі Інтернет не потрібне додаткове обладнання (модеми та ін.), потрібно лише щоб в комп'ютері абонента була мережева карта.

Можна подати заявку на підключення, не приходячи в офіс ?

Ми надаємо нову послугу - онлайн підключення до мережі інтернет. Тепер не потрібно виходити з дому, шукати офіс компанії, що займає багато часу. Для цього необхідно тільки зайти в рубрику Заявка на підключення на нашому сайті і подати заявку.

В який термін здійснюється підключення ?

Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт. Зазвичай протягом десяти робочих днів після написання заяви наш відповідальний працівник телефонує та домовляється про строки підключення.

Де можна подивитися стан мого рахунку ?

Стан вашого рахунку можна подивитися в Особистому кабінеті на сайті.

Що таке «Особистий кабінет» ?

«Особистий кабінет» - Ваша персональна захищена web-сторінка на сайті, на якій можна отримувати відомості про замовлені послуги оплату рахунку чи активацію телебачення.

Чи зможу я призупинити надання послуги на час відпустки або відрядження ?

Доки послуга активна , за неї стягується абонентська плата. Але Ви можете призупинити надання послуги і абонентська плата не буде нараховуватись у період Вашої відсутності. Для цього Вам достатньо подати заявку офісі "БЕСТ-ЛІНК" і повертуни onu, якщо воно в оренді до 1 числа наступного місяця. Максимальний строк, на який можна призупинити надання послуги — 3 місяці.

Чи можу я обмежити доступ до Wi-Fi мережі іншим користувачам?

Так. Щоб захистити Вашу мережу від сторонніх користувачів радимо встановити пароль у налаштуваннях безпеки Вашого роутера. Якщо у Вас виникають складнощі із налаштуванням, Ви можете замовити допомогу кваліфікованого спеціаліста "БЕСТ-ЛІНК".

У нас загубилися налаштування. Що робити ?

Вам необхідно зателефонувати або прийти в офіси "БЕСТ-ЛІНК" і попросити налаштування підключення.

Що таке MAC- адрес?

Його ще називають фізична адреса. Це унікальний серійний номер (формату XX : XX : XX : XX : XX : XX) , який призначається кожному мережевому пристрою Ethernet (мережевий платі), для ідентифікації його в мережі. Для мережевих пристроїв (так само як і для більшості інших мережевих типів) цей адрес встановлюється під час виготовлення.

Для того щоб дізнатися МАС адрес Вам треба натиснути кнопку «Пуск» («Start»), далі натисніть «Виконати» («Run»). Наберіть слово: command (або cmd ) далі натисніть Enter. Повинен з'явитися чорний екран і мерехтливий курсор (запрошення DOS). Там необхідно ввести ipconfig - all далі натисніть Enter. У рядку «Фізична адреса». . . . . . . . . . . . : Xx - xx - xx - xx - xx - xx буде вказана адреса, який нас цікавить.

У разі, якщо Ви використовуєте роутер, то МАС -адрес треба дивитися на самому роутері.

Ми встановили новий комп’ютер / роутер . Що треба зробити, щоб запрацював інтернет ?

Все залежить від місця де підключено інтернет і технології підключення. Щоб уточнити зателефонуйте на службу підтримки.

Де краще розмістити роутер?

Бажана пряма видимість між точкою доступу і безпровідними клієнтами. Якщо між точкою доступу і клієнтом стіна, краще розташовувати їх під прямим кутом один до одного. Краще всього, щоб між роутером і комп'ютером не було стін, або щоб їх було не більше однієї. При цьому варто враховувати, що матеріал стін також впливає на сигнал (залізобетон – більша перешкода ніж гіпсокартон чи дерево). Оптимально розмістити роутер в самому центрі приміщення – для рівномірного обхвату всіх кімнат. Товщина і матеріал стін між роутером і ноутбуками зменшує рівень сигналу Wi-fi, в наслідок чого падає швидкість, уривається з'єднання.

Роутери можуть перегріватися і нестабільно працювати. Не рекомендується встановлювати на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інші електроприлади. Якщо конструкція роутера має роз'єми для кріплення/розміщення на стіні – слід розмістити роутер на висоті не менше 1,5м. від підлоги.

При розміщенні роутера слід врахувати рівні сигналу. Виміряти рівень ви можете за допомогою смартфону, використовуючи додаткові програми, які показують рівень сигналу Wi-fi. Зверніть увагу, що чим більше пристроїв підключено до мережі, тим нижче швидкість на кожному з них, оскільки ресурс сигналу обмежений і розподіляється між пристроями.

Як замовити додаткові послуги або змінити тарифний план ?

Додаткові послуги можна замовити через «Особистий кабінет» або звернувшись з заявою до офісу "БЕСТ-ЛІНК". Вартість послуги буде знята з Вашого особового рахунку.