Надання знижок

Інформація, щодо надання знижок для малозабезпечених
та пільгових категорій громадян.

Соціальний статус Дитина-інвалід ( І-ІІ група ) - 50%

  • заява;
  • копія паспортних даних;
  • копія свідоцтва про народження дитини-інваліда;
  • висновок лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про встановлення інвалідності;
  • посвідчення дитини-інваліда;
  • довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.

Соціальний статус Дитина-сирота - 40%

  • заява;
  • копія паспортних даних;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • рішення суду про позбавлення батьківських прав, у разі смерті батьків, свідоцтва про смерть;
  • довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.

Соціальний статус Учасник бойових дій ( учасник антитерористичної операції ) - 40%

  • заява;
  • копія паспортних даних;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • копія посвідчення учасника бойових дій;
  • документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
  • довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.

Соціальний статус Багатодітні сім`ї ( що мають 4-х і більше неповнолітніх дітей ) - 30%

  • заява;
  • копія паспортних даних;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.

Соціальний статус члена родини загиблого військовослужбовця - 99%

  • заява;
  • копія паспортних даних;
  • копія свідоцтва про смерть;
  • копія лікарського свідоцтва;
  • копія повідомлення з військкомату про загибель;

ПРИМІТКА: ЗНИЖКА НЕ НАДАЄТЬСЯ НА ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ І ОПЛАЧУЄТЬСЯ У ПОВНОМУ РОЗМІРІ.

Умови підключення

Підключення абонента відбувається за технічною можливістю організувати лінію зв’язку за адресою абонента.
Для забезпечення порядку, нормального функціонування у мережі:

Дозволяється:

  • 1. користуватися всіма ресурсами комп’ютерної мережі;
  • 2. створювати тимчасові ігрові сервери і дозволяти підключення до них інших користувачів;
  • 3. обмінюватися файлами з іншими Абонентами мережі;
  • 4. спілкуватися у чаті та форумі мережі;

Рекомендується:

  • 1. не пересилати будь-які паролі у чаті мережі;
  • 2. не дозволяти загальний доступ іншим Абонентам до файлів чи папок;
  • 3. встановлювати і використовувати FTP клієнти на своєму комп’ютері для обміну файлами;
  • 4. постійно стежити за безпекою свого комп’ютера;
  • 5. користуватися програмним забезпеченням рекомендованим службою технічної підтримки користувачів;
  • 6. всі пропозиції, ініціативи чи побажання, що сприяють розвитку мережі надсилати у службу технічної підтримки користувачів;

Забороняється:

  • 1. чинити будь-які дії, що перешкоджають нормальному функціонуванню мережі;
  • 2. чинити атаки чи створювати несанкціонований доступ до інших комп’ютерів, серверів чи обладнання у мережі;
  • 3. використовувати чи розповсюджувати програми, які використовуються для несанкціонованого доступу до інформації;
  • 4. вживати нецензурну лексику у чаті на форумі чи в інших ресурсах мережі;
  • 5. ображати чи принижувати інших користувачів мережі та погрожувати їм;
  • 6. використовувати одночасно підключення до будь-яких інших мереж передачі даних;
  • 7. самовільно підключати до мережі будь-які пристрої;
  • 8. суворо забороняється використання власного апаратного забезпечення як шлюзу для підключення інших осіб до мережі;
  • 9. широке розповсюдження в мережі матеріалів рекламного або комерційного змісту, яке здійснюється не за встановленими правилами розповсюдження комерційної інформації;
  • 10. розповсюдження інформації що містить державну таємницю, інформації з обмеженим доступом, а також інформації, яка порушує право інтелектуальної власності;
  • 11. суворо забороняється змінювати мережевий ідентифікатор (МАС адресу, ІР адресу);

Примітки:

  • 1. місячна абонплата передбачає оплату послуг протягом календарного місяця (з першого числа місяця до першого наступного місяця);
  • 2. у випадку, якщо абонент підключається не на початку календарного місяця, то абонентська плата розраховується пропорційно кількості днів, які залишилися до кінця календарного місяця;
  • 3. для того, щоб змінити тарифний план, Вам необхідно повідомити про це в офіс, або по телефону чи на сайті назвавши номер тарифного плану, до першого числа місяця, в якому Ви бажаєте перейти на новий тариф, та внести авансовий платіж за даний тарифний план;
  • 4. заявлені значення швидкостей доступу належать до технічних параметрів надання послуги кінцевим користувачам і є максимально можливими;
  • 5. повторна активація -25грн. Повторне включення -50грн., -75грн., -100грн. (для уточнення звертайтесь в найближчий до Вас офіс);
  • 6. дані тарифні пропозиції дійсні лише для фізичних осіб;
  • 7. якщо Ви не повідомили про зміну тарифного плану, - тоді на наступний місяць залишається той самий тарифний план, який був в попередньому місяці;
  • 8. перехід з одного тарифного плану на інший в поточному місяці неможливий!;
  • 9. зміна тарифного плану на тарифний план з меншою абонентною платою коштує 50 грн.;
  • 10. зміна тарифного плану на АКЦІЙНІ тарифні плани згідно приміток даних тарифів;
  • 11. фактична швидкість доступу до інтернет-ресурсів може відрізнятися й залежить від можливих обмежень кінцевих ресурсів, маршрутизації даних і можливостей обладнання абонента;

Завантажити договір надання послуг доступу до мережі Інтернет