Соціальний статус Дитина-сирота - 40%
* заява;
* копія паспортних даних;
* копія свідоцтва про народження дитини;
* рішення суду про позбавлення батьківських прав, у разі смерті батьків, свідоцтва про смерть;
* довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.
Соціальний статус Багатодітні сім`ї ( що мають 4-х і більше неповнолітніх дітей ) - 30%
* заява;
* копія паспортних даних;
* копія ідентифікаційного коду;
* довідка про склад сім`ї або акт обстеження матеріальних умов, що підтверджує фактичне місце проживання.
Для забезпечення порядку, нормального функціонування у мережі:
Дозволяється:
1. користуватися всіма ресурсами комп'ютерної мережі;
2. створювати тимчасові ігрові сервери і дозволяти підключення до них інших користувачів;
3. обмінюватися файлами з іншими Абонентами мережі;
4. спілкуватися у чаті та форумі мережі;
Рекомендується:
1. не пересилати будь-які паролі у чаті мережі;
2. не дозволяти загальний доступ іншим Абонентам до файлів чи папок;
3. встановлювати і використовувати FTP клієнти на своєму комп'ютері для обміну файлами;
4. постійно стежити за безпекою свого комп'ютера;
5. користуватися програмним забезпеченням рекомендованим службою технічної підтримки користувачів;
6. всі пропозиції, ініціативи чи побажання, що сприяють розвитку мережі надсилати у службу технічної підтримки користувачів;
Забороняється:
1. чинити будь-які дії, що перешкоджають нормальному функціонуванню мережі;
2. чинити атаки чи створювати несанкціонований доступ до інших комп'ютерів, серверів чи обладнання у мережі;
3. використовувати чи розповсюджувати програми, які використовуються для несанкціонованого доступу до інформації;
4. вживати нецензурну лексику у чаті на форумі чи в інших ресурсах мережі;
5. ображати чи принижувати інших користувачів мережі та погрожувати їм;
6. використовувати одночасно підключення до будь-яких інших мереж передачі даних;
7. самовільно підключати до мережі будь-які пристрої;
8. суворо забороняється використання власного апаратного забезпечення як шлюзу для підключення інших осіб до мережі;
9. широке розповсюдження в мережі матеріалів рекламного або комерційного змісту, яке здійснюється не за встановленими правилами розповсюдження комерційної інформації;
10. розповсюдження інформації що містить державну таємницю, інформації з обмеженим доступом, а також інформації, яка порушує право інтелектуальної власності;
11. суворо забороняється змінювати мережевий ідентифікатор (МАС адресу, ІР адресу).
Тарифи на послуги:
![]() |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Бест-Лінк», зареєстроване в реєстрі операторів і провайдерів телекомунікацій НКРЗ за № 188 від 12.04.2012., який по цьому договору діє в якості Оператора ( надалі Оператор) і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, в особі директора Вихневич Н.С., що діє на підставі Статуту, з одного боку, та ___________________________________________________________________________________, який по цьому договору є Абонентом ( надалі Споживач), з іншого боку, надалі разом Сторони, уклали цей Договір про наступне:
2.5. Споживач має право:
2.5.1. Змінювати тарифний план з 1-го числа наступного місяця, повідомивши Оператора не пізніше, ніж за три дні до початку місяця.
2.5.2. Призупинити дію Договору з 1-го числа наступного місяця, письмово попередивши Оператора не пізніше, ніж за 3 (три) дні до початку цього місяця. Мінімальний термін призупинення становить не менше, ніж календарний місяць, максимальний термін не може перевищувати 3 місяці.
2.5.3. Припинити дію Договору з 1-го числа наступного місяця, письмово повідомивши про це Оператора не пізніше, ніж за один календарний місяць до дати припинення.
3. Порядок розрахунків
3.1. Розрахунковим періодом при наданні Послуги є календарний місяць.
3.2. Перелік Послуг, що надаються Споживачеві, а також їх вартість залежить від обраного тарифного плану. За бажанням Споживача може бути складений Додаток до Договору з переліком і вартістю послуг. В іншому випадку дана інформація є на офіційному сайті Оператора.
3.3. Споживач проводить авансову оплату до 1-го числа місяця, в якому будуть надаватись послуги, шляхом внесення передбаченої договором вартості послуг, на банківський рахунок Оператора, або шляхом сплати вартості послуг безпосередньо в касу Оператору.
3.4. Якщо Оператор не отримає необхідну авансову оплату в термін, вказаний в п.3.3, то з 1-го числа надання Послуги призупиняється.
3.5. Час неотримання Послуги Споживачем через невчасну оплату, несправність його обладнання або проблеми, пов’язані з програмним забезпеченням, встановленим на обладнанні Споживача, не вважається простоєм і оплачується Споживачем в повному обсязі.
3.6. Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за умов:
- наявності письмової заяви від Споживача;
- відсутності Послуги більше, ніж 5-ть діб підряд.
3.7. Сума відшкодувань за календарний місяць, не може перевищувати розмір однієї абонентної плати.
3.8. Перерахунок абонентної плати Споживачеві здійснюється лише за попередній місяць.
3.9. Вартість підключення та реєстрації компенсації не підлягає.
4. Відповідальність Сторін
4.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання взятих на себе зобов’язань відповідно до умов цього Договору та діючих законів України (Закон України «Про телекомунікації», «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг»).
4.2. Споживач визнає, що мережа Інтернет складається з багатьох мереж, що приймають участь у ній, та які належать окремим власникам і знаходяться поза контролем Оператора. Фактична швидкість доступу до інтернет-ресурсів може відрізнятися й залежить від можливих обмежень кінцевих ресурсів, маршрутизації даних і можливостей обладнання абонента.
4.3. Відповідальність і ризики за наслідки використання Послуги несе Споживач.
4.4. Оператор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, яких прямо чи опосередковано зазнав Споживач чи треті особи внаслідок використання Послуги чи неможливості її використання.
4.5. Оператор не несе відповідальності за діяння абонента, що до розповсюдження будь-якої інформації в мережі Інтернет. Оператор не несе відповідальності за діяння абонента в мережі Інтернет.
5. Форс-мажорні обставини
5.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності перед іншою Стороною за повне або часткове невиконання зобов’язань за цим Договором, зумовлене дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після підписання цього Договору.
5.2. Виконання зобов’язань за цим Договором продовжується після закінчення дії форс-мажорних обставин.
5.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана повідомити іншу Сторону про початок, а також про закінчення їх дії.
5.4. Повідомлення надсилаються у 5-денний термін від дня настання (закінчення) дії форс-мажорних обставин.
5.5. Відсутність повідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання (закінчення) форс-мажорних обставин позбавляє Сторони права посилатись на них як на підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов’язань. В разі тривалої дії форс-мажорних обставин Сторони мають право за взаємною згодою розірвати цей Договір.
ОПЕРАТОР: СПОЖИВАЧ (Абонент): ТзОВ «БЕСТ-ЛІНК» Вул. Будівельна, 5а/19 Код ЄДРПОУ 37678466 р/р 26002300079524 в філії Львівському ОУ ВАТ «Ощадбанк» МФО 325796 Свідоцтво ПДВ №200056303, інд.п.н. 376784613131 Директор________________ Вихневич Н.С. | ПІБ _____________________________________ адр.прописки _____________________________ адр.підкл.________________________________ конт.тел._________________________________ конт. e-mail ______________________________ Паспорт серія __________________ № _______ Ким виданий ____________________________ _______________________________________ Дата видачі _____________________________ Інд.код _________________________________ підпис |