Вартість підключення залежить від багатьох чинників. Серед них можна виділити основні : тип підключення, місце підключення та бажані характеристики швидкості з'єднання. Щоб отримати детальну відповідь зверніться до найближчого офісу Bestlink.
Для роботи в мережі Інтернет не потрібне додаткове обладнання (модеми та ін . ), потрібно лише щоб в комп'ютері абонента була мережева карта.
Ми надаємо нову послугу - онлайн підключення до мережі інтернет. Тепер не потрібно виходити з дому, шукати офіс компанії, що займає багато часу. Для цього необхідно тільки зайти в рубрику Заявка на підключення на нашому сайті і подати заявку.
На даний момент такої можливості немає.
Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт . Зазвичай протягом десяти робочих днів після написання заяви наш відповідальний працівник телефонує та домовляється про строки підключення .
Стан вашого рахунку можна подивитися в Особистому кабінеті на сайті www.bestlink.in.ua або на авторизаторі .
«Особистий кабінет» - Ваша персональна захищена web-сторінка на сайті , на якій можна отримувати відомості про замовлені послуги та керувати послугами .
У правій частині сторінки нашого сайту www.bestlink.in.ua є кнопка Особистий кабінет, при натисканні на яку з'являються поля «логін» і «пароль» .
Введіть значення, які були видані Вам при підключенні і натисніть «Увійти».
Після цього Ви будете автоматично перенаправлені в Особистий кабінет.
УВАГА ! Логін і пароль є секретною інформацією і вони не повинні передаватися третім особам.
Додаткові послуги можна замовити через «Особистий кабінет» або звернувшись з заявою до офісу Bestlink
Вартість послуги буде знята з Вашого особового рахунку .
Доступ до Особистого кабінету з міркувань безпеки доступний тільки з внутрішньої мережі.
Так, але для цього Вам необхідно самостійно придбати додаткове устаткування - роутер або WI - FI роутер .
Налаштувати роутер Ви зможете :
- Самостійно, використовуючи параметри доступу, зазначені у вашій реєстраційній картці, яку видають при підключенні ;
- Скориставшись додатковою послугою з налаштування роутера працівниками Bestlink у Вашій квартирі.
Наша компанія обладнання в оренду домашнім користувачам не надає.
Бажана пряма видимість між точкою доступу і безпровідними клієнтами. Якщо між точкою доступу і клієнтом стіна, краще розташовувати їх під прямим кутом один до одного. Краще всього, щоб між роутером і комп'ютером не було стін, або щоб їх було не більше однієї. При цьому варто враховувати, що матеріал стін також впливає на сигнал (залізобетон – більша перешкода ніж гіпсокартон чи дерево). Оптимально розмістити роутер в самому центрі приміщення – для рівномірного обхвату всіх кімнат. Товщина і матеріал стін між роутером і ноутбуками зменшує рівень сигналу Wi-fi, в наслідок чого падає швидкість, уривається з'єднання.
Роутери можуть перегріватися і нестабільно працювати. Не рекомендується встановлювати на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інші електроприлади. Якщо конструкція роутера має роз'єми для кріплення/розміщення на стіні – слід розмістити роутер на висоті не менше 1,5м. від підлоги.
При розміщенні роутера слід врахувати рівні сигналу. Виміряти рівень ви можете за допомогою смартфону, використовуючи додаткові програми, які показують рівень сигналу Wi-fi. Зверніть увагу, що чим більше пристроїв підключено до мережі, тим нижче швидкість на кожному з них, оскільки ресурс сигналу обмежений і розподіляється між пристроями .
Вам необхідно знову налаштувати Ваше обладнання ( прописати IP- Адрес, маску підмережі , шлюз і DNS) і повідомити нам новий МАС- адрес .
Його ще називають фізична адреса . Це унікальний серійний номер ( формату XX : XX : XX : XX : XX : XX , який призначається кожному мережевому пристрою Ethernet (мережевий платі) , для ідентифікації його в мережі . Для мережевих пристроїв (так само як і для більшості інших мережевих типів ) цей адрес встановлюється під час виготовлення.
Для того щоб дізнатися МАС адрес Вам треба натиснути кнопку «Пуск» ( «Start» ) , далі натисніть « Виконати » (« Run ») . Наберіть слово: command (або cmd ) далі натисніть Enter . Повинен з'явитися чорний екран і мерехтливий курсор (запрошення DOS). Там необхідно ввести ipconfig - all далі натисніть Enter . У рядку « Фізична адреса ». . . . . . . . . . . . : Xx - xx - xx - xx - xx - xx буде вказана адреса, який нас цікавить.
У разі , якщо Ви використовуєте роутер , то МАС -адрес треба дивитися на самому роутері .
Вам необхідно зателефонувати або прийти в офіси Bestlink і попросити налаштування підключення.
Так. Щоб захистити Вашу мережу від сторонніх користувачів радимо встановити пароль у налаштуваннях безпеки Вашого роутера. Якщо у Вас виникають складнощі із налаштуванням, Ви можете замовити допомогу кваліфікованого спеціаліста Bestlink .
Доки послуга активна , за неї стягується абонентська плата . Але Ви можете призупинити надання послуги і абонентська плата не буде нараховуватись у період Вашої відсутності . Для цього Вам достатньо подати заявку офісі Bestlink до 1 числа наступного місяця. Максимальний строк , на який можна призупинити надання послуги — 3 місяці.
![]() |
Якщо у Вас не працює Інтернет , Ви завжди можете звернутися по телефону в офіси “Bestlink” або спробувати самостійно усунути проблему:
1. Переконайтеся у Вашому Особистому кабінетіу тому , що у Вас не закінчилися кошти на рахунку. Якщо все ж закінчились, виберіть найбільш зручний для Вас спосіб оплати і зробіть платіж .
2. Якщо у Вас встановлений Wi-Fi роутер , перезавантажте його, оскільки обладнання іноді потребує перезавантаження протягом довгого терміну безперервної роботи.
3. Перевірте, що показує значок підключення по локальній мережі, можливо, він просто відключений, тоді потрібно натиснути по ньому правою кнопкою мишки і включити його.
4. Якщо в Мережевих підключеннях немає жодного значка «Підключення по локальній мережі» , то в комп'ютері не встановлена мережева карта , або , як часто буває , не встановлені драйвера для мережевої карти після перевстановлення операційної системи на комп'ютері — необхідно встановити драйвер до мережевої карти ( зазвичай їх можна знайти на сайті фірми-виробника мережевої карти , або на дисках , що додавалися при купівлі комп'ютера).
5. Якщо на значку « Підключення по локальній мережі » показаний червоний хрестик або при наведенні на нього пише « Мережевий кабель не підключений » , витягніть мережевий кабель з мережевої карти Вашого комп'ютера і спробуйте вставити його назад до клацання , можливо , кабель просто зачепили , і він відійшов від плати комп'ютера.
6. Якщо Ви користуєтеся Torrent tracker'ом , спробуйте його вимкнути , тому що дана програма може перевищити кількість дозволених в Windows підключень за раз , що , можливо , і є причиною неполадки.
7. Якщо у Вас встановлений Антивірус , спробуйте його тимчасово відключити , подібне програмне забезпечення при певній настройці має властивість забороняти комп'ютеру вихід в Інтернет. Якщо проблема не в цьому , не забудьте відновити роботу Антивірусу .
8. Ви можете також спробувати продіагностувати , в чому проблема , користуючись командами перевірки роботи мережі .
Якщо Ви користуєтесь операційною системою Windows, але не знаєте її версію,— натисніть одночасно клавіші «Win» та «PauseBreak»: у вікні, що відкриється, буде відображена версія Windows, встановлена на даному комп’ютері.
Увага: Всі дії виконуються користувачем Адміністратор чи іншим, з достатнім рівнем доступу.
1.Виберіть «Пуск», далі «Панель управління».
1.Виберіть «Пуск», далі «Панель управління».
3.Перейдіть в «Центр управління мережами і загальним доступом» .
5.Знайдіть ярлик «Підключення по локальній мережі» і натисніть на ньому правою клавішею миші та виберіть «Властивості».